sâmbătă, 3 iulie 2021

Cultivarea prieteniei


Cultivarea prieteniei


Fie ca eu să abund în iubire și bunătate.

Fie ca eu să mă simt ocrotit și în siguranță.

Fie ca eu să am iubire și compasiune față de mine însumi.

Fie ca eu să trăiesc în tihnă.


apoi se extinde la cei dragi și apropiați:


Fie ca voi să fiți îmbelșugați cu iubire și bunătate.

Fie ca voi să vă simțiți ocrotiți și în siguranță.

Fie ca voi să aveți iubire și compasiune față de voi înșivă.

Fie ca voi să trăiți în tihnă.


apoi la toate ființele sensibile:


Fie ca toate ființele să abunde în iubire și bunătate.

Fie ca toate ființele să se simtă ocrotite și în siguranță.

Fie ca toate ființele să aibă iubire și compasiune față de ele însele.

Fie ca toate ființele să trăiască în tihnă.


Apoi se dedică meritele:

Fie ca toate ființele care suferă să se bucure de harul revărsat din această faptă bună.

2 comentarii: